LOGO & HUISSTIJL PAKKET
Een unieke en professionele visuele identiteit die precies bij jou en je merk past
Een logo en huisstijl die je met trots aan iedereen laat zien
Niemand die meer aan jou vraagt: ‘Hoe gaat het met je bedrijfJE?’. Dit is serious business en dat is te zien aan je logo & huisstijl.
Een logo & huisstijl die jouw doelgroep aanspreekt én waar jij helemaal happy van wordt. De huisstijl is de basis van je merkidentiteit. Hierin leggen we oa. de kleuren, typografie en merk elementen vast. Deze huisstijl voer je door in ál je communicatie middelen. Denk aan je website, social media, een flyer. Alles! Dit zorgt voor herkenning bij je doelgroep; jouw potentiële klanten.

Een ontwerp met een plan
We beginnen niet zomaar met het ontwerpen van een leuk plaatje. Nee, we gaan eerst samen duidelijkheid scheppen in jou positionering. Wat maakt jou bedrijf anders dan de concurrentie? Wie is je ideale klant? Wat wil je uitstralen naar je potentiële klanten? Dat doen we samen tijdens de creatieve kick-off sessie.
Het logo is een belangrijk onderdeel van je huisstijl maar er zijn nog vele andere aspecten die je in al je communicatie gebruikt. Dit zorgt voor eenheid, consistentie en een aantrekkelijk en professioneel beeld.
Dit is wat er precies in het pakket zit
Daar ben je natuurlijk nieuwsgierig naar; wat krijg je uiteindelijk allemaal aan het einde van het logo & huisstijl traject?
- Creatieve kick-off
- Logo, sublogo, beeldmerk
- Kleurenpalet
- Typografie
- Huisstijlelementen
- Icons/illustraties
- Social media profielfoto
- Favicon voor je website
- Huisstijl handboek
- Lanceer post

Een compleet pakket voor een
sterke basis van jouw merkidentiteit
Het logo is een belangrijk onderdeel van je huisstijl maar er zijn nog vele andere onderdelen die het geheel compleet maken. Denk aan typografie, kleurenpalet, stijlelementen, iconen en beeldgebruik.
Met het logo en huisstijl pakket ben je voorzien van alle elementen om herkenbaarheid, professionaliteit, authenticiteit en vertrouwen uit te stralen naar jouw ideale doelgroep. Je voert de huisstijl consistent door in al je communicatie middelen met behulp van het huisstijl-handboek. Dit zorgt voor eenheid, consistentie en een aantrekkelijk en professioneel beeld.
Deze toppers gingen je voor



